Veelgestelde vragen
Heb je vragen over de aankomende Jonge Ambtenaren Dag (JAD) 2021? Op deze pagina geven we antwoord op de meest gestelde vragen.
Inschrijvingen / uitschrijving
Wat is het programma van de JAD?
Welke workshops kan ik volgen?
Je vind alle informatie over de workshops hier.
Help! Ik heb me wel aangemeld maar geen bevestigingsmail ontvangen! Wat nu?
Geen paniek. Stuur een mailtje naar info@jad.nl, samen vinden we een oplossing.
Ik heb mijzelf al aangemeld. Helaas moet ik mezelf afmelden. Hoe doe ik dat?
We waarderen het ontzettend als je het aan ons laat weten via info@jad.nl. Zo kunnen we iemand anders blij maken met jouw plek bij de workshop.
Ik wil me slechts voor één dagdeel aan (of af-)melden, kan dat?
Ook dan waarderen we het als je dit laat weten via info@jad.nl. Laat ons weten welk dagdeel je wel aanwezig bent én welke workshop je dan volgt.
Helaas kan ik niet meer komen. Kan een collega of een vriend(in) mijn kaartje overnemen?
Jammer dat jij niet meer kan komen. Wij zijn de moeilijkste niet, natuurlijk kan iemand jouw kaartje overnemen. Stuur een e-mail naar info@jad.nl. Benoem hierin jouw gegevens en de gegevens van degene die jouw kaartje overneemt.
Bulkaankoop
Ik wil graag meerdere kaartjes tegelijkertijd kopen. Kan ik een verzamelfactuur aanvragen?
Ja, dat kan! Als je meer dan 10 kaartjes tegelijkertijd koopt, kan je een verzamelfactuur aanvragen. Stuur hiervoor een mail naar info@jad.nl.
Mochten jullie als organisatie gebruik willen maken van de bulkaankoop dan is de procedure
als volgt:
- Bepaal als organisatie hoeveel tickets je wilt afnemen (voor een bulkaankoop geldt een minimale afname van 10)
- Mail de JAD met het uiteindelijke ticketaantal (info@jad.nl).
- Vervolgens ontvang je binnen 1-2 werkdagen de verzamelfactuur met daarbij een
unieke vouchercode voor jouw organisatie. Het ticketsysteem is zo ingericht dat deze vouchercode net zo vaak kan worden verzilverd als het totaal aantal gekochte tickets door jouw organisatie. - Iedere deelnemer uit jouw organisatie meld zich individueel aan voor de JAD met jullie vouchercode. De deelnemer volgt hierbij het reguliere inschrijfproces op onze website. Bij betaalopties heeft de deelnemer de optie om te betalen met de vouchercode en kan de inschrijving worden afgerond.
Belangrijk om hierbij in gedachte te houden:
- Verkochte tickets via verzamelfacturen worden in principe niet gerestitueerd. Ga dus
intern goed na hoeveel tickets je nodig hebt. - Aangezien de vouchers niet op naam staan is het wel mogelijk intern de vouchercode over te dragen aan een andere collega.
Al onze vouchercodes van de verzamelfactuur zijn gebruikt, kan ik extra tickets aan onze verzamelfactuur toevoegen?
Ja, dat kan. Mail dan naar penningmeester@jad.nl en zet info@jad.nl in de CC.
Workshops
Een workshop is uitverkocht, kan ik op een wachtlijst worden geplaatst?
Ja, dat kan! Schrijf je in dat geval in voor de workshop(s) van je tweede keuze. Stuur vervolgens een mail naar info@jad.nl. Je wordt dan op een wachtlijst geplaatst. Wij nemen contact met je op als er een plekje is vrijgekomen. Als er geen plekje vrijkomt gaan we ervan uit dat je de workshop van je tweede keuze volgt.
Ik wil graag een workshop aanbieden op de JAD’21. Is daar nog plek voor in het programma?
Het programma is in principe helemaal rond. Wil je jouw workshop idee toch graag met ons delen? Mail dan naar programma@jad.nl, dan neemt onze programmacommissie contact met je op. Wil je jouw workshop toch graag met ons delen (eventueel voor volgend jaar)? Mail dan naar programma@jad.nl, dan neemt onze programmacommissie contact met je op.
Toegang tot het evenement
Hoe krijg ik online toegang tot het evenement?
Ongeveer een week voordat de JAD plaatsvindt krijg je van ons informatie over jouw toegang tot het online platform toegestuurd via de mail . Je krijgt een persoonlijk account dat je specifiek toegang verleent tot het plenaire programma en de twee workshops waar jij je voor hebt ingeschreven.
Werken bij de JAD!
Wat word ik enthousiast van de JAD, ik wil graag meehelpen op de dag zelf. Kan dat?
Yeah, daar zijn we blij mee! We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die ons komen helpen op locatie in Maastricht. Steek je graag je handen uit je mouwen en wil je meehelpen deze editie tot één groot succes te maken? Meld je in dat geval via logistiek@jad.nl.
Ik ben enthousiast geworden om komend jaar aan de slag te gaan bij de JAD, waar kan ik dit aangeven?
Wat leuk dat je betrokken wilt raken bij de organisatie van de volgende JAD! Als je interesse hebt om betrokken te raken bij de organisatie van de volgende JAD kun je contact opnemen met info@jad.nl. We sturen je vervolgens later deze zomer meer informatie op als we beginnen met de samenstelling van het nieuwe bestuur en de commissies.
JAD’22
Waar vindt de Jonge Ambtenarendag 2022 plaats?
Dat is nog niet bekend. Helaas heeft zich tot op de dag van vandaag nog geen geïnteresseerde overheidsorganisatie gemeld die de Jonge Ambtenarendag naar hun stad of gemeente wil halen.
Wij hebben als stad interesse om gaststad te worden van de volgende JAD, waar kan ik meer informatie hierover krijgen?
Wat leuk! Neem dan contact op met onze voorzitter Rik! Hij is te bereiken via voorzitter@jad.nl of 06-21884122.
Sponsor worden
Wat leuk, de JAD! Ik wil de dag graag mede sponsoren. Kan dat nog?
Ja, dat kan zeker! Neem hiervoor contact op met onze voorzitter via voorzitter@jad.nl.
Direct inschrijven
Zien we jou ook online op vrijdag 25 juni 2021 in Maastricht? Meld je direct aan voor de JAD 2021!