Veelgestelde vragen

Aanmelding

Wat is het programma van de JAD?

Meer informatie over het programma van de JAD vind je hier.

Wat kost een kaartje voor de JAD?

Een kaartje kost € 44,50. Een kaartje voor de JAD wordt vaak vergoed vanuit de werkgever. Check zelf op je werk of dat ook voor jou geldt!

Tot wanneer kan ik een kaartje kopen?

Op 11 juni sluit de kaartverkoop. Heb je nog geen kaartje en wil je er tóch bij zijn? Mail dan naar info@jad.nl en we kijken of we er samen uit komen.

Ik wil graag maar een enkel dagdeel van de JAD bijwonen. Is dit mogelijk?

Mail voor meer informatie hierover naar info@jad.nl, dan kijken we samen wat mogelijk is.

Help, ik heb me aangemeld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen! Wat nu?

Geen paniek, stuur een mail naar info@jad.nl, dan komen we er wel uit.

Helaas, ik heb me aangemeld voor de JAD maar ik kan niet meer komen. Wat nu?

Dan vinden we het heel fijn als je je wil afmelden via info@jad.nl. Zo maken we iemand anders blij met een kaartje of een workshopplek.

Ik kan niet meer komen naar de JAD, kan een collega/vriend(in) mijn kaartje overnemen?

Wat jammer! Dat kan, stuur dan een mail met jouw gegevens en de gegevens van degene die je kaartje overneemt naar info@jad.nl.

Bulkaankoop

Ik wil meerdere kaartjes tegelijkertijd kopen, kan ik een verzamelfactuur aanvragen?

Ja, dat kan! Als je meer dan 10 kaartjes tegelijkertijd koopt, kan je een verzamelfactuur aanvragen. Stuur hiervoor een mail naar info@jad.nl.

Mochten jullie als organisatie gebruik willen maken van de bulkaankoop dan is de procedure als volgt:

  1. Bepaal als organisatie hoeveel tickets je wilt afnemen (voor een bulkaankoop geldt een minimale afname van 10)
  2. Mail de JAD met het uiteindelijke ticketaantal (info@jad.nl).
  3. Vervolgens ontvang je binnen 1-2 werkdagen de verzamelfactuur met daarbij een unieke vouchercode voor jouw organisatie. Het ticketsysteem is zo ingericht dat deze vouchercode net zo vaak kan worden verzilverd als het totaal aantal gekochte ticketsdoor jouw organisatie.
  4. Iedere deelnemer uit jouw organisatie meldt zich individueel aan voor de JAD met jullie
    vouchercode. De deelnemer volgt hierbij het reguliere inschrijfproces op onze website.
  5. Bij betaalopties heeft de deelnemer de optie om te betalen met de vouchercode en kan de inschrijving worden afgerond.

Belangrijk om hierbij in gedachten te houden:

●      Verkochte tickets via verzamelfacturen worden in principe niet gerestitueerd. Ga dus intern goed na hoeveel tickets je nodig hebt.

●      Aangezien de vouchers niet op naam staan is het wel mogelijk intern de vouchercode over te dragen aan een andere collega.

Al onze vouchercodes van de verzamelfactuur zijn gebruikt, kan ik extra tickets aan onze verzamelfactuur toevoegen?

Ja, dat kan. Mail dan naar penningmeester@jad.nl, met info@jad.nl in de CC.

Workshops

Een workshop is uitverkocht, kan ik op een wachtlijst worden geplaatst?

Ja, dat kan! Schrijf je in dat geval in voor de workshop(s) van je tweede keuze. Stuur vervolgens een mail naar info@jad.nl. Je wordt dan op een wachtlijst geplaatst. Wij nemen contact met je op als er een plekje is vrijgekomen. Als er geen plekje vrijkomt gaan we ervan uit dat je de workshop van je tweede keuze volgt.

Ik wil graag een workshop aanbieden op de JAD’21. Is daar nog plek voor in het programma?

Het programma is in principe helemaal rond. Wil je jouw workshop idee toch graag met ons delen (eventueel voor volgend jaar)? Mail dan naar programma@jad.nl, dan neemt onze programmacommissie contact met je op.

Toegang tot het evenement

Hoe krijg ik online toegang tot het evenement?

Ongeveer een week voordat de JAD plaatsvindt krijg je van ons informatie over jouw toegang tot het online platform toegestuurd via de mail. Je krijgt een persoonlijk account dat je specifiek toegang verleent tot het plenaire programma en de twee workshops waar jij je voor hebt ingeschreven.

Werken bij de JAD!

Wat word ik enthousiast van de JAD, ik wil graag meehelpen op de dag zelf. Kan dat?

Yeah, daar zijn we blij mee! We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die ons komen helpen op locatie in Maastricht. Steek je graag de handen uit de mouwen en wil je meehelpen deze editie tot één groot succes te maken? Meld je dan aan via logistiek@jad.nl.

Ik ben enthousiast geworden om komend jaar aan de slag te gaan bij de JAD, waar kan ik dit aangeven?

Wat leuk dat je mee wil doen aan de organisatie van de volgende JAD! Als je interesse hebt om volgend jaar deel te nemen, kun je contact opnemen met info@jad.nl. We sturen je dan later deze zomer meer informatie op als we beginnen met de samenstelling van het nieuwe bestuur en de commissies.

Vragen over de JAD’22

Waar vindt de Jonge Ambtenarendag 2022 plaats?

Het is nog niet bekend waar de Jonge Ambtenarendag 2022 zal plaatsvinden. Wil je jouw stad aandragen om gaststad te worden volgend jaar? Laat het ons weten via voorzitter@jad.nl!

Wij hebben als stad interesse om gaststad te worden van de volgende JAD, waar kan ik meer informatie hierover krijgen?

Wat leuk! Neem dan contact op met onze voorzitter Rik! Hij is te bereiken via voorzitter@jad.nl of 06-21884122.

Sponsor worden

Wat leuk, de JAD! Ik wil de dag graag mede sponsoren. Kan dat nog?

Ja, dat kan zeker! Neem hiervoor contact op met onze voorzitter via voorzitter@jad.nl.